ITIL® 4 Foundation

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kurzem získáte

  • seznámení s rámcem ITIL®
  • pochopení životního cyklu IT služby
  • seznámení s klíčovými procesy, rolemi a praktikami každé etapy životního cyklu IT služby
  • pochopení klíčových rolí a funkcí

Hodnocení

Od účastníků:

Termíny

Datum

 

Cena

(Kč bez DPH 21%)

Zkouška

(Kč bez DPH 21%)
  Kdykoliv 10.200
9.700 E-learning - AJ
Poptat firemní kurz

UCHOPTE NOVÉ VÝZVY SPRÁVY SLUŽEB!

ITIL® vede odvětví IT Service Management (ITSM) svými návody, tréninkem a certifikačními programy již více, než 30 let.

ITIL® 4  přináší aktualizaci o většinu zavedených ITSM praktik v širším kontextu zkušeností zákazníků, hodnotových proudů a digitální transformace.

Na kurzu si ukážeme, že nově obsahuje nové způsoby práce, jako je Lean, Agile a DevOps v reakci na potřebu uchopit nové výzvy správy služeb a využít potenciál moderních technologií.

Zaveďte holistickou správu služeb

S cílem zajistit holistický přístup ke správě služeb, ITIL® 4 nastiňuje čtyři dimenze správy služeb, ze kterých by mělo být nahlíženo na jednotlivé součásti hodnotového systému služeb.

Na kurzu si ukážeme, že se jedná o dimenze Organizace & lidé, Informace & technologie, Partneři & dodavatelé, Hodnotové proudy & procesy a vysvětlíme si, že zajištěním odpovídající pozornosti každé dimenzi organizace zajišťuje, že její hodnotový systém zůstává i nadále vyvážený a efektivní.

 

Může o sobě poskytovatel služeb prohlásit, že dodává hodnotu?

ITIL® 4 zmiňuje dobu, kdy organizace, které se identifikovaly jako „poskytovatelé služeb“ viděly svou roli jako poskytování hodnoty svým zákazníkům v podstatě stejným způsobem, jako balíček doručený přepravní společností do budovy zákazníka.

Na kurzu si vysvětlíme, že tento přístup ale nemůže fungovat, vezmeme-li v úvahu nesmírně složité a vzájemně závislé služby, existující v dnešní realitě. Stále častěji organizace uznávají, že hodnota je společně vytvářena prostřednictvím aktivní spolupráce mezi poskytovateli a spotřebiteli, jakož i dalšími organizacemi, které jsou součástí servisních vztahů.

Ukážeme si, že poskytovatelé nemohou pracovat ve vakuu a definovat, co bude mít hodnotu pro jejich zákazníky a uživatele, musí aktivně usilovat o zavedení vzájemně přínosných, interaktivních vztahů s jejich spotřebiteli a zmocnit je, aby byli kreativními spolupracovníky v hodnotovém řetězci služeb.

 

Probíraná klíčová témata

  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL®
  • čtyři dimenze správy služeb
  • ITIL® hodnotový systém služeb
  • manažerské praktiky ITIL®

 

Kurz vám dále přinese

  • kvalitní přípravu na certifikační zkoušku (dvě cvičné zkoušky včetně řešení a zdůvodnění)
  • ilustraci probíraných témat na příkladech z praxe lektora

CERTIFIKACE

Získejte certifikát ITIL® 4 Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition

Certifikační zkouška úrovně Foundation

  • přináší mezinárodně uznávaný certifikát ITIL® Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition
  • probíhá formou on-line proctoringu s dohledem supervizora (voucher)
    • každý kandidát získá v rámci voucheru ebook pro ještě pečlivější přípravu na zkoušku
  • trvá 60 (+15) minut
  • probíhá v anglickém jazyce
  • klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
  • k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)
  • je typu „close book“ *
  • upozorňujeme, že počínaje 1.11.2019 není možné absolvovat kurz kteréhokoliv z produktů AXELOS Global Best Practice bez odpovídající certifikační zkoušky

Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>

 

*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.

Více informací

Vhodné pro

každého, kdo chce získat ucelenou představu o standardu ITIL® a chce se připravit ke složení certifikační zkoušky ITIL® Foundation, zejména pak pro role

  • ředitel IT
  • manažer IT
  • vlastník IT procesu
  • vedoucí projektu
  • Service Desk

Délka

2 dny

Adresa

Františka Křížka 362/1, Praha

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Pro absolvování kurzu nejsou stanoveny žádné nutné předpoklady, základní přehled o fungování IT v organizaci je jistě výhodou.

Ing. Jan Lébl

Lektor s více jak 40 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 10 letou zkušeností z praxe.

Akreditovaný u zahraničního partnera:

PeopleCert

Den 1

  • úvod kurzu
  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL®
  • čtyři dimenze správy služeb

Den 2

  • ITIL® hodnotový systém služeb
  • manažerské praktiky ITIL®

Rozdělení obsahu po dnech je pouze orientační.  Může se lišit v závislosti na počtu účastníků, množství položených dotazů apod.

Reference od účastníků

avatar_male
"Celkově jsem byl s organizací v průběhu školení velmi spokojen. Děkuji."
Miroslav Suchopár
IT Consultant
MoroSystems, s.r.o.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Velmi hodnotím vedle profesionálního výkladu rétorické schopnosti lektora."
Mgr. Radovan Šafránek
vedoucí oddělení provozních služeb IS
Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Vynikající podání tématu plus pěkné praktické příklady."
Ing. Tomáš Kántor
vedoucí projektu ARES
Asseco Central Europe, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Lektor měl příjemné vystupování, odpovídal na všechny dotazy okamžitě a jeho prezentace byla příjemná na poslech. Celkově jsem s kurzem spokojen a nebudu se bát ho někomu doporučit."
Jan Jílek
MONETA Money Bank, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation