Vytváříme řešení pro zvýšení agility a vzděláváme odborníky již od roku 1993

ITIL® 2011 Foundation

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited.

All rights reserved. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kurzem získáte

  • seznámení s rámcem ITIL®
  • pochopení životního cyklu IT služby
  • seznámení s klíčovými procesy, rolemi a praktikami každé etapy životního cyklu IT služby
  • pochopení klíčových rolí a funkcí

Cena kurzu

14.600 Kč bez DPH

Cena certifikační zkoušky:

5.400 Kč bez DPH

Hodnocení kurzu

Hodnocení účastníků:

Úspěšnost u zkoušky: 92%

Termíny

ADOPTUJTE BEST PRACTICES!

ITIL® je rozsáhlý, konzistentní a procesně orientovaný rámec pro návrh procesů podpory a řízení služeb ICT. ITIL® vychází z nejlepších zkušeností z praxe ITSM a za dobu své existence se stal de-facto mezinárodním standardem pro oblast ITSM.

Na kurzu si představíme jeho účel, obsah a klíčové koncepty tak, abyste si udělali představu o možnostech jeho adopce v podmínkách vlastní organizace.

PROČ VYUŽÍT ITIL®?

Organizace fungují v dynamickém prostředí a potřebují se neustále učit a adaptovat se na měnící se podmínky externího kontextu. Podobnému tlaku čelí také zákazníci, kteří hledají výhody jednotlivých poskytovatelů služeb a řídí se tím, jak nabízené služby vyhoví jejich business potřebám.

Aby se organizace vypořádaly s tímto tlakem, provádí své vlastní hodnocení proti konkurenci a hledají možnosti jak zacelit mezery ve svých schopnostech. Jednou z cest, jak takové mezery zacelit, je osvojení dobrých, široce používaných praktik. Jejich ignorování znamená pro organizace zbytečnou nevýhodu.

Na kurzu si mimo jiné vysvětlíme, že veřejně dostupné frameworky a standardy jsou ověřeny v různých podmínkách a prostředích, jsou lépe distribuovatelné do široké komunity profesionálů a významně zlepšují spolupráci a koordinaci mezi organizacemi.

 

PROČ JE ITIL® ÚSPĚŠNÝ?

ITIL® přináší praktické poznatky, tedy něco, co v praxi opravdu funguje.

Úspěch ITIL® je dán zejména

  • ne-normativním charakterem ITIL®
  • tím, že doporučované praktiky jsou aplikovatelné v jakékoliv IT organizaci, nejsou založeny na žádné konkrétní technologické platformě či odvětví
  • tím, že přináší robustní, vyspělé a léty praxe ověřené praktiky opírající se o zkušenosti získané nejlepšími poskytovateli služeb

 

VYSVĚTLÍME SI TATO KLÍČOVÁ TÉMATA

  • představení ITIL® (základní vymezení rozsahu procesního rámce, historie vzniku, vztah k ostatním normám)
  • řízení IT služeb v praxi (vysvětlení základních konceptů ITIL® a procesního přístupu řízení IT služeb)
  • životní cyklus služeb (vysvětlení struktury životního cyklu služeb s důrazem na cíle a přínosy jednotlivých etap)
  • představení etap životního cyklu včetně klíčových procesů, rolí a konceptů)
    • Service strategy
    • Service Design
    • Service Transition
    • Service Operation
    • Continual Service Improvement
  • funkce a role ITIL®

 

CO DALŠÍHO VÁM KURZ PŘINESE?

  • kvalitní přípravu na certifikační zkoušku (dvě cvičné zkoušky včetně řešení a zdůvodnění)
  • ilustraci probíraných témat na příkladech z praxe lektora

 

ZÍSKEJTE CERTIFIKÁT ITIL® FOUNDATION CERTIFICATE IN IT SERVICE MANAGEMENT

Certifikační zkouška úrovně Foundation

  • přináší mezinárodně uznávaný certifikát ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management
  • trvá 60 minut
  • je typu „close book“ *
  • probíhá v anglickém/českém jazyce
  • klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
  • k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)
  • upozorňujeme, že počínaje 1.11.2019 není možné absolvovat kurz kteréhokoliv z produktů AXELOS Global Best Practice bez odpovídající certifikační zkoušky

Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>

 

*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.

Proč na kurz právě k nám?

Více informací

Vhodné pro

každého, kdo chce získat ucelenou představu o standardu ITIL® a chce se připravit ke složení certifikační zkoušky ITIL® Foundation, zejména pak pro role

  • ředitel IT
  • manažer IT
  • vlastník IT procesu
  • vedoucí projektu
  • Service Desk

Délka

3 dny

Adresa

Sokolovská 192/79, Praha 8

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Pro absolvování kurzu nejsou stanoveny žádné nutné předpoklady, základní přehled o fungování IT v organizaci je jistě výhodou.

Ing. Jan Lébl

Lektor s více jak 40 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 10 letou zkušeností z praxe.

Akreditovaný u zahraničního partnera:

PeopleCert

Den 1

  • úvod kurzu
  • představení ITIL®
  • řízení služeb v praxi
  • životní cyklus služeb
  • Service Strategy
  • Service Design

Den 2

  • Service Transition
  • Service Operation

Den 3

  • Continual Service Improvement
  • funkce ITIL®
  • role ITIL®
  • technologie
  • kompetence a trénink
  • cvičná zkouška 1
  • cvičná zkouška 2
  • závěr kurzu
  • certifikační zkouška

Rozdělení obsahu po dnech je pouze orientační.  Může se lišit v závislosti na počtu účastníků, množství položených dotazů apod.

Jak kvalitní je tento kurz? To nejlépe řeknou jeho účastníci.

avatar_male
"Velmi hodnotím vedle profesionálního výkladu rétorické schopnosti lektora."
Mgr. Radovan Šafránek
vedoucí oddělení provozních služeb IS
Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Vynikající podání tématu plus pěkné praktické příklady."
Ing. Tomáš Kántor
vedoucí projektu ARES
Asseco Central Europe, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Lektor měl příjemné vystupování, odpovídal na všechny dotazy okamžitě a jeho prezentace byla příjemná na poslech. Celkově jsem s kurzem spokojen a nebudu se bát ho někomu doporučit."
Jan Jílek
MONETA Money Bank, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
"Srozumitelný kurz s velmi dobrou organizací. Velké plus rozdělení do témat s následným procvičením formou testu."
Věra Klabanová
IT Specialist
O2 Czech Republic, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Velmi dobře organizované, kvalitní materiály i výklad."
Ing. Michal Cerina
vedoucí odboru architektura IS a služeb
ČEZ ICT Services, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Lektora bych hodnotil ještě lépe, ale stupnice to neumožňuje – vynikající! Děkuji. Oceňuji profesionalitu pana Müllera."
Milan Matějka
procesní manažer
ČD – Telematika, a.s.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Výborný kurz, výborné prezentační schopnosti lektora."
Jan Bartoš
systems analyst
NESS Czech, s.r.o.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation
avatar_male
"Kurz mi nabídl přehledné seznámení s ITIL V3 včetně porovnání s předcházející verzí. Předností byly prezentační schopnosti lektora."
Ing. Jiří Tměj
projektový specialista
Státní tiskárna cenin, s.p.
Kurz: ITIL® 2011 Foundation

Všechny termíny