Vytváříme řešení pro zvýšení agility a vzděláváme odborníky již od roku 1993

Naše kurzy realizujeme také online ve virtuální třídě. Více informací zde.

Úvod do ITIL®4

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited.
The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited.
The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited.

Kurzem získáte

  • průřezové představení nejlepší praktiky pro řízení ICT služeb
  • pochopení agilního způsobu řízení IT služeb s využitím Lean a DevOps
  • celkové představení obsahu plného kurzu (2-denního) ITIL®4 Foundation

Hodnocení

Od účastníků:

Termíny

Datum

 

Cena

(Kč bez DPH 21%)
1.500 Online
1.500 Online
1.500 Online
1.500 Online
1.500 Online
1.500 Online

1/2 DENNÍ PŘEHLEDOVÝ KURZ

ITIL® vede odvětví IT Service Management (ITSM) svými návody, tréninkem a certifikačními programy již více než 30 let.

Pokud si chcete udělat rychlou představu, jak je ITIL® 4 aktualizován o nové způsoby práce, jako je Lean, Agile a DevOps, jak popisuje hodnotové proudy a co může organizacím nabídnout v éře digitální transformace, pak je pro Vás ideální právě tento úvodní kurz.

ITIL®4 jako nejlepší praktika pro agilní řízení ICT společností 

Britská společnost Axelos a ITIL® Development Group přichází s nejvýznamnější aktualizaci široce používaného procesního rámce řízení IT služeb. Nová verze je návodem, jak při řízení IT služeb využít praktiky Lean managementu a agilních metod aplikovaných nejen na vývoj software, ale na celý hodnotový řetězec.

Na kurzu si představíme obsah nové verze ITIL®4  jako nejlepšího a nejefektivnějšího aparátu pro řízení IT služeb. Ukážeme si základní principy efektivního agilního řízení služeb.

Co vám Úvod do ITIL®4  pomůže pochopit?

  • proč je ITIL® nejvíce používanou praktikou pro řízení IT služeb
  • klíčové koncepty servisního managementu
  • jak se vytváří hodnota IT služby
  • proč má ITIL® 4 potenciál nabídnout organizacím návody pro zvládnutí digitální transformace

Probíraná klíčová témata

  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL® 4, a jak mohou pomoci s efektivním řízením digitální transformace v organizaci
  • jak uplatňovat holistický přístup k ITSM reprezentovaný čtyřmi dimenzemi správy služeb
  • co je ITIL® hodnotový systém služeb a k čemu slouží

Kurz vám dále přinese

  • průřezové představení nové verze nejuznávanější praktiky v oblasti řízení IT služeb
  • představu o obsahu plnohodnotného kurzu ITIL® 4 Foundation a přehled vyšších úrovní certifikací
Proč na kurz právě k nám?

Více informací

Vhodné pro

každého, kdo chce získat rámcovou představu o nejmodernější verzi standardu ITIL® 4, zejména pak pro ty, kdo

  • se podílí na správě a dodávce IT služeb
  • konzumují IT služby nebo se podílí na jejich vyjednávání
  • jsou vlastníky služeb
  • uvažují o zavedení ITIL® 4 v organizaci

Délka

0,5 den (13:00-16:30)

Adresa

Sokolovská 192/79, 180 00 Praha 8

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Pro absolvování kurzu nejsou stanoveny žádné nutné předpoklady, základní přehled o fungování IT v organizaci je jistě výhodou.

Ing. Miroslav Müller

Lektor s více jak 60 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 30 letou zkušeností z praxe.

Akreditovaný u zahraničních partnerů:

EXIN

PeopleCert

Den 1 (odpoledne 13:00-16:30)

  • úvod kurzu
  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL®
  • čtyři dimenze správy služeb
  • ITIL® hodnotový systém služeb

Reference od účastníků

avatar_male
"Velice dobře představené včetně ukázkových scénářů. Výborné, žádný problém."
Dušan Pokorný
ICT Manager
Metrostav a.s.
Kurz: Úvod do ITIL®4

Všechny termíny