VeriSM™ Foundation

Kurzem získáte

  • pochopení servisní kultury organizace
  • seznámení s úlohou a obsahem modelu VeriSM™
  • přehled progresivních postupů řízení
  • přehled inovativních technologií

Hodnocení

Od účastníků:

Chci firemní kurz na míru

PROČ VERISM™?

Anketní otázka „Co je třeba pro posun správy služeb na vyšší úroveň?“ přinesla jasnou odpověď: „Přepsat ITIL® nepřinese žádnou hodnotu, potřebujeme „lepidlo“, které umožní sestavit odlišné praktiky do fungujícího celku“.

Na kurzu si ukážeme, že VeriSM™ toto přesně naplňuje, a vysvětlíme, že není další ITSM metodologií, ale evolucí smýšlení o správě služeb, zahrnující nejnovější řídící postupy i technologie a připravuje tak organizace na novou realitu digitální transformace.

Z čeho pochází název VeriSM™?

VeriSM™ je holistický přístup ke správě služeb, orientovaný na business, vytvořený IFDC (International Foundation for Digital Competences).

Na kurzu si vysvětlíme, že respektuje minulost a zahrnuje budoucnost, je tedy evolucí, nikoliv revolucí. Jeho názve pochází z latinského ‘verus’  (pravda) a zároveň koresponduje s jeho hlavními charakteristikami (Value driven, Evolving, Responsive, Integrate, Service Management).

 

Přístup „one size fits all“ nefunguje

VeriSM™ pomáhá vnímat rostoucí možnosti nejlepších praktik a technologií, přičemž podporuje jejich integraci s cílem přinášet hodnotu businessu.

Ukážeme si, že VeriSM™ se odlišuje od existujících rámců především tím, že má povahu „lepidla“, umožňujícího integraci ostatních praktik a tím, že neaplikuje model typu „one size fits all“, místo toho podporuje přizpůsobený přístup, kde si organizace mohou vybrat odlišné praktiky a nastavit si tak vlastní provozní model v závislosti na konkrétní business situaci.

VeriSM™ není preskriptivní, umožňuje přizpůsobení v závislosti typu businessu, velikosti organizace, kultuře organizace i povaze individuálních projektů nebo služeb.

 

Probíraná klíčová témata

  • servisní organizace a kultura
  • digitální transformace
  • kompetence pro správu služeb
  • výzvy pro poskytovatele služeb
  • VeriSM™ model a jeho adaptace
  • Management Mesh
  • progresivní postupy
  • inovativní technologie
  • jak začít

 

Kurz vám dále přinese

  • přehled progresivních praktik správy IT služeb (Agile, DevOps, SIAM, Lean, Shift Left, CX & UX, CD)
  • přehled moderních technologií (např. Cloud, Virtualizace, Big data, IoT, BYOD, AI apod.)
  • přípravu k certifikační zkoušce

CERTIFIKACE

Získejte certifikát EXIN VeriSM™ Foundation

Certifikační zkouška úrovně Foundation

  • přináší mezinárodně uznávaný certifikát EXIN VeriSM™ Foundation
  • trvá 60 (+15) minut
  • je typu „close book“ *
  • probíhá v anglickém jazyce
  • klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
  • k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)

Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>

 

*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.

Více informací

Vhodné pro

profesionály zapojené do poskytování hodnoty spotřebitelům cestou návrhu, vývoje, poskytování, podpory a propagace služeb. Obecně pro všechny, kdo potřebují porozumět servisní kultuře a dopadu nově vznikajících postupů řízení a technologií, zejména pak pro role

  • vlastník/manažer služby
  • senior manažer
  • IT profesionál

Délka

2 dny

Adresa

Františka Křížka 362/1, Praha

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Obecné znalosti správy IT služeb, např. dle ITIL® je výhodou.

Ing. Miroslav Müller

Lektor s více jak 60 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 30 letou zkušeností z praxe.

Akreditovaný u zahraničních partnerů:

EXIN

PeopleCert

Den 1

  • úvod kurzu
  • servisní organizace
  • servisní kultura
  • lidé – role, kompetence a týmy
  • výzvy poskytovatele služeb
  • VeriSM™ model

Den 2

  • VeriSM™ model
  • progresivní praktiky
  • inovativní technologie
  • začínáme
  • cvičná zkouška
  • závěr kurzu
  • certifikační zkouška

Rozdělení obsahu po dnech je pouze orientační.  Může se lišit v závislosti na počtu účastníků, množství položených dotazů apod.

Poptávka firemního kurzu

Mám zájem o individuální nabídku kurzu pro svoji firmu.

ZAJÍMÁ VÁS TÉMA BUSINESS ANALÝZY?

VYZKOUŠEJTE NÁŠ E-LEARNING!

1 den přístupu zdarma

Úvod do business analýzy

Váš požadavek byl úspěšně odeslán. Brzy se ozveme.

Došlo bohužel k nějaké chybě při odesílání formuláře. Prosím zkuste to ještě jednou.

LBMS will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.