VeriSM™ Foundation

Kurzem získáte
- pochopení servisní kultury organizace
- seznámení s úlohou a obsahem modelu VeriSM™
- přehled progresivních postupů řízení
- přehled inovativních technologií
Hodnocení
Od účastníků:
Chci firemní kurz na míru
PROČ VERISM™?
Anketní otázka „Co je třeba pro posun správy služeb na vyšší úroveň?“ přinesla jasnou odpověď: „Přepsat ITIL® nepřinese žádnou hodnotu, potřebujeme „lepidlo“, které umožní sestavit odlišné praktiky do fungujícího celku“.
Na kurzu si ukážeme, že VeriSM™ toto přesně naplňuje, a vysvětlíme, že není další ITSM metodologií, ale evolucí smýšlení o správě služeb, zahrnující nejnovější řídící postupy i technologie a připravuje tak organizace na novou realitu digitální transformace.
Z čeho pochází název VeriSM™?
VeriSM™ je holistický přístup ke správě služeb, orientovaný na business, vytvořený IFDC (International Foundation for Digital Competences).
Na kurzu si vysvětlíme, že respektuje minulost a zahrnuje budoucnost, je tedy evolucí, nikoliv revolucí. Jeho názve pochází z latinského ‘verus’ (pravda) a zároveň koresponduje s jeho hlavními charakteristikami (Value driven, Evolving, Responsive, Integrate, Service Management).
Přístup „one size fits all“ nefunguje
VeriSM™ pomáhá vnímat rostoucí možnosti nejlepších praktik a technologií, přičemž podporuje jejich integraci s cílem přinášet hodnotu businessu.
Ukážeme si, že VeriSM™ se odlišuje od existujících rámců především tím, že má povahu „lepidla“, umožňujícího integraci ostatních praktik a tím, že neaplikuje model typu „one size fits all“, místo toho podporuje přizpůsobený přístup, kde si organizace mohou vybrat odlišné praktiky a nastavit si tak vlastní provozní model v závislosti na konkrétní business situaci.
VeriSM™ není preskriptivní, umožňuje přizpůsobení v závislosti typu businessu, velikosti organizace, kultuře organizace i povaze individuálních projektů nebo služeb.
Probíraná klíčová témata
- servisní organizace a kultura
- digitální transformace
- kompetence pro správu služeb
- výzvy pro poskytovatele služeb
- VeriSM™ model a jeho adaptace
- Management Mesh
- progresivní postupy
- inovativní technologie
- jak začít
Kurz vám dále přinese
- přehled progresivních praktik správy IT služeb (Agile, DevOps, SIAM, Lean, Shift Left, CX & UX, CD)
- přehled moderních technologií (např. Cloud, Virtualizace, Big data, IoT, BYOD, AI apod.)
- přípravu k certifikační zkoušce
CERTIFIKACE
Získejte certifikát EXIN VeriSM™ Foundation
Certifikační zkouška úrovně Foundation
- přináší mezinárodně uznávaný certifikát EXIN VeriSM™ Foundation
- trvá 60 (+15) minut
- je typu „close book“ *
- probíhá v anglickém jazyce
- klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
- k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)
Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>
*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.
Více informací
Vhodné pro
profesionály zapojené do poskytování hodnoty spotřebitelům cestou návrhu, vývoje, poskytování, podpory a propagace služeb. Obecně pro všechny, kdo potřebují porozumět servisní kultuře a dopadu nově vznikajících postupů řízení a technologií, zejména pak pro role
- vlastník/manažer služby
- senior manažer
- IT profesionál
Délka
2 dny
Adresa
Františka Křížka 362/1, Praha
Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu
Obecné znalosti správy IT služeb, např. dle ITIL® je výhodou.
Ing. Miroslav Müller
Lektor s více jak 60 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 30 letou zkušeností z praxe.
Akreditovaný u zahraničních partnerů:
Příklady obrázků z materiálů
Poptávka firemního kurzu
Mám zájem o individuální nabídku kurzu pro svoji firmu.