Vytváříme řešení pro zvýšení agility a vzděláváme odborníky již od roku 1993

VeriSM™ Foundation

Co získáte absolvováním kurzu?

  • pochopení servisní kultury organizace
  • seznámení s úlohou a obsahem modelu VeriSM™
  • přehled progresivních postupů řízení
  • přehled inovativních technologií

Cena kurzu

12.900 Kč bez DPH

Cena certifikační zkoušky:

4.700 Kč bez DPH

Hodnocení kurzu

Hodnocení účastníků:

Termíny

PROČ VERISM™?

Anketní otázka „Co je třeba pro posun správy služeb na vyšší úroveň?“ přinesla jasnou odpověď: „Přepsat ITIL® nepřinese žádnou hodnotu, potřebujeme „lepidlo“, které umožní sestavit odlišné praktiky do fungujícího celku“.

Na kurzu si ukážeme, že VeriSM™ toto přesně naplňuje, a vysvětlíme, že není další ITSM metodologií, ale evolucí smýšlení o správě služeb, zahrnující nejnovější řídící postupy i technologie a připravuje tak organizace na novou realitu digitální transformace.

Z ČEHO POCHÁZÍ NÁZEV VERISM™?

VeriSM™ je holistický přístup ke správě služeb, orientovaný na business, vytvořený IFDC (International Foundation for Digital Competences).

Na kurzu si vysvětlíme, že respektuje minulost a zahrnuje budoucnost, je tedy evolucí, nikoliv revolucí. Jeho názve pochází z latinského ‘verus’  (pravda) a zároveň koresponduje s jeho hlavními charakteristikami (Value driven, Evolving, Responsive, Integrate, Service Management).

 

PŘÍSTUP „ONE SIZE FITS ALL“ NEFUNGUJE

VeriSM™ pomáhá vnímat rostoucí možnosti nejlepších praktik a technologií, přičemž podporuje jejich integraci s cílem přinášet hodnotu businessu.

Ukážeme si, že VeriSM™ se odlišuje od existujících rámců především tím, že má povahu „lepidla“, umožňujícího integraci ostatních praktik a tím, že neaplikuje model typu „one size fits all“, místo toho podporuje přizpůsobený přístup, kde si organizace mohou vybrat odlišné praktiky a nastavit si tak vlastní provozní model v závislosti na konkrétní business situaci.

VeriSM™ není preskriptivní, umožňuje přizpůsobení v závislosti typu businessu, velikosti organizace, kultuře organizace i povaze individuálních projektů nebo služeb.

 

VYSVĚTLÍME SI TATO KLÍČOVÁ TÉMATA

  • servisní organizace a kultura
  • digitální transformace
  • kompetence pro správu služeb
  • výzvy pro poskytovatele služeb
  • VeriSM™ model a jeho adaptace
  • Management Mesh
  • progresivní postupy
  • inovativní technologie
  • jak začít

 

CO DALŠÍHO VÁM KURZ PŘINESE?

  • přehled progresivních praktik správy IT služeb (Agile, DevOps, SIAM, Lean, Shift Left, CX & UX, CD)
  • přehled moderních technologií (např. Cloud, Virtualizace, Big data, IoT, BYOD, AI apod.)
  • přípravu k certifikační zkoušce

 

ZÍSKEJTE CERTIFIKÁT EXIN VERISM™ FOUNDATION

Certifikační zkouška úrovně Foundation

  • přináší mezinárodně uznávaný certifikát EXIN VeriSM™ Foundation
  • trvá 60 (+15) minut
  • je typu „close book“ *
  • probíhá v anglickém jazyce
  • klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
  • k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)

Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>

 

*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.

Proč na kurz právě k nám?

Více informací

Vhodné pro

profesionály zapojené do poskytování hodnoty spotřebitelům cestou návrhu, vývoje, poskytování, podpory a propagace služeb. Obecně pro všechny, kdo potřebují porozumět servisní kultuře a dopadu nově vznikajících postupů řízení a technologií, zejména pak pro role

  • vlastník/manažer služby
  • senior manažer
  • IT profesionál

Délka

2 dny

Adresa

Sokolovská 192/79, Praha 8

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Obecné znalosti správy IT služeb, např. dle ITIL® je výhodou.

Ing. Miroslav Müller

Lektor s více jak 60 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 30-ti letou zkušeností z praxe.

Je akreditovaný u těchto zahraničních partnerů:

EXIN

PeopleCert

Den 1

  • úvod kurzu
  • servisní organizace
  • servisní kultura
  • lidé – role, kompetence a týmy
  • výzvy poskytovatele služeb
  • VeriSM™ model

Den 2

  • VeriSM™ model
  • progresivní praktiky
  • inovativní technologie
  • začínáme
  • cvičná zkouška
  • závěr kurzu
  • certifikační zkouška

Rozdělení obsahu po dnech je pouze orientační.  Může se lišit v závislosti na počtu účastníků, množství položených dotazů apod.

Všechny termíny