Podpora

Našim zákazníkům poskytujeme službu technické podpory zakoupených nástrojů a rovněž tak realizujeme veškeré další požadavky našich zákazníků na služby. Zákazníci se mohou se svými problémy nástrojů či požadavky na služby obracet na naše pracoviště zákaznické podpory na telefonním čísle:

(+420) 226 230 262

v pracovní dny v době od 9:00 do 17:00. Mimo tuto dobu mohou využít na zmíněném čísle záznamník nebo zaslat elektronickou poštu na adresy: podpora@lbms.cz (pro účely hlášení problémů) nebo obchod@lbms.cz (pro účely zadání požadavků na služby).

 

Technická podpora nástroje zahrnuje:

  1. Diagnostiku a řešení problémů, spojených s instalací a technickou stránkou provozu nástroje.
  2. Dodávku nových a opravných verzí nástroje, uvolněných výrobcem nástroje a naší společností do distribuce.
  3. Zastupování zájmů uživatelů vůči výrobci nástroje ve formě předávání námětů na zdokonalení nástroje a na opravy chyb nástroje, jejich prosazování a sledování jejich plnění.
  4. Rozesílání nové či opravené verze příslušného nástroje v návaznosti na datum jeho uvolnění ze strany příslušného výrobce a po jeho otestování zodpovědným managerem nástroje LBMS.

Informace o distribuci nových verzí podáváme formou e-mailu, případně zveřejněním na stránce Novinky.

 

Požadavky na služby mohou být tohoto typu:

  1. Realizace požadavků na změnu řešení a zapracování změn do uživatelské dokumentace.
  2. Konzultace k funkcionalitě, používání a optimalizaci provozu řešení.
  3. Konzultace k funkcionalitě, používání a optimalizaci provozu nástroje.
  4. Instalace a reinstalace nástroje.
  5. Realizace nastavení a úprav nástroje nebo vytvoření jeho nadstaveb.
  6. Převod řešení nebo odběratelem vytvořených nadstaveb na nové verze nástroje a podpůrných technologií.
  7. Konzultační služby.