ITIL® 4 Foundation

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

The ITIL Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Kurzem získáte

  • seznámení s rámcem ITIL®
  • pochopení životního cyklu IT služby
  • seznámení s klíčovými procesy, rolemi a praktikami každé etapy životního cyklu IT služby
  • pochopení klíčových rolí a funkcí

Hodnocení

Od účastníků:

Termíny

Datum

 

Cena

(Kč bez DPH 21%)

Zkouška

(Kč bez DPH 21%)
  Kdykoliv 10.100
7.400 E-learning - AJ
Poptat firemní kurz

UCHOPTE NOVÉ VÝZVY SPRÁVY SLUŽEB!

ITIL® vede odvětví IT Service Management (ITSM) svými návody, tréninkem a certifikačními programy již více, než 30 let.

ITIL® 4  přináší aktualizaci o většinu zavedených ITSM praktik v širším kontextu zkušeností zákazníků, hodnotových proudů a digitální transformace.

Na kurzu si ukážeme, že nově obsahuje nové způsoby práce, jako je Lean, Agile a DevOps v reakci na potřebu uchopit nové výzvy správy služeb a využít potenciál moderních technologií.

Zaveďte holistickou správu služeb

S cílem zajistit holistický přístup ke správě služeb, ITIL® 4 nastiňuje čtyři dimenze správy služeb, ze kterých by mělo být nahlíženo na jednotlivé součásti hodnotového systému služeb.

Na kurzu si ukážeme, že se jedná o dimenze Organizace & lidé, Informace & technologie, Partneři & dodavatelé, Hodnotové proudy & procesy a vysvětlíme si, že zajištěním odpovídající pozornosti každé dimenzi organizace zajišťuje, že její hodnotový systém zůstává i nadále vyvážený a efektivní.

 

Může o sobě poskytovatel služeb prohlásit, že dodává hodnotu?

ITIL® 4 zmiňuje dobu, kdy organizace, které se identifikovaly jako „poskytovatelé služeb“ viděly svou roli jako poskytování hodnoty svým zákazníkům v podstatě stejným způsobem, jako balíček doručený přepravní společností do budovy zákazníka.

Na kurzu si vysvětlíme, že tento přístup ale nemůže fungovat, vezmeme-li v úvahu nesmírně složité a vzájemně závislé služby, existující v dnešní realitě. Stále častěji organizace uznávají, že hodnota je společně vytvářena prostřednictvím aktivní spolupráce mezi poskytovateli a spotřebiteli, jakož i dalšími organizacemi, které jsou součástí servisních vztahů.

Ukážeme si, že poskytovatelé nemohou pracovat ve vakuu a definovat, co bude mít hodnotu pro jejich zákazníky a uživatele, musí aktivně usilovat o zavedení vzájemně přínosných, interaktivních vztahů s jejich spotřebiteli a zmocnit je, aby byli kreativními spolupracovníky v hodnotovém řetězci služeb.

 

Probíraná klíčová témata

  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL®
  • čtyři dimenze správy služeb
  • ITIL® hodnotový systém služeb
  • manažerské praktiky ITIL®

 

Kurz vám dále přinese

  • kvalitní přípravu na certifikační zkoušku (dvě cvičné zkoušky včetně řešení a zdůvodnění)
  • ilustraci probíraných témat na příkladech z praxe lektora

 

Získejte certifikát ITIL® 4 Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition

Certifikační zkouška úrovně Foundation

  • přináší mezinárodně uznávaný certifikát ITIL® Foundation Certification in IT Service Management, ITIL® 4 Edition
  • probíhá formou on-line proctoringu s dohledem supervizora (voucher)
    • každý kandidát získá v rámci voucheru ebook pro ještě pečlivější přípravu na zkoušku
  • trvá 60 (+15) minut
  • probíhá v anglickém jazyce
  • klade kandidátům 40 multiple-choice otázek
  • k úspěšnému složení je potřeba alespoň 65% správných odpovědí (26 ze 40)
  • je typu „close book“ *
  • upozorňujeme, že počínaje 1.11.2019 není možné absolvovat kurz kteréhokoliv z produktů AXELOS Global Best Practice bez odpovídající certifikační zkoušky

Více informací k organizaci certifikační zkoušky>>

 

*„close book“ znamená, že účastník nemůže při zkoušce využívat jakékoliv materiály a příručky.
„open book“ znamená, že účastník může používat při zkoušce příručku či jiné materiály.

Proč na kurz právě k nám?

Více informací

Vhodné pro

každého, kdo chce získat ucelenou představu o standardu ITIL® a chce se připravit ke složení certifikační zkoušky ITIL® Foundation, zejména pak pro role

  • ředitel IT
  • manažer IT
  • vlastník IT procesu
  • vedoucí projektu
  • Service Desk

Délka

3 dny

Adresa

Františka Křížka 362/1, Praha

Vyžadovaná znalost před začátkem kurzu

Pro absolvování kurzu nejsou stanoveny žádné nutné předpoklady, základní přehled o fungování IT v organizaci je jistě výhodou.

Ing. Jan Lébl

Lektor s více jak 40 odškolenými kurzy v oblasti ITSM a 10 letou zkušeností z praxe.

Akreditovaný u zahraničního partnera:

PeopleCert

Den 1

  • úvod kurzu
  • klíčové koncepty správy služeb
  • návodné principy ITIL®
  • čtyři dimenze správy služeb

Den 2

  • ITIL® hodnotový systém služeb
  • manažerské praktiky ITIL®

Den 3

  • cvičná zkouška 1
  • cvičná zkouška 2
  • závěr kurzu

Rozdělení obsahu po dnech je pouze orientační.  Může se lišit v závislosti na počtu účastníků, množství položených dotazů apod.

Reference od účastníků

avatar_male
"Celkově jsem byl s organizací v průběhu školení velmi spokojen. Děkuji."
Miroslav Suchopár
IT Consultant
MoroSystems, s.r.o.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Velmi hodnotím vedle profesionálního výkladu rétorické schopnosti lektora."
Mgr. Radovan Šafránek
vedoucí oddělení provozních služeb IS
Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Vynikající podání tématu plus pěkné praktické příklady."
Ing. Tomáš Kántor
vedoucí projektu ARES
Asseco Central Europe, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation
avatar_male
"Lektor měl příjemné vystupování, odpovídal na všechny dotazy okamžitě a jeho prezentace byla příjemná na poslech. Celkově jsem s kurzem spokojen a nebudu se bát ho někomu doporučit."
Jan Jílek
MONETA Money Bank, a.s.
Kurz: ITIL® 4 Foundation

ZAJÍMÁ VÁS TÉMA BUSINESS ANALÝZY?

VYZKOUŠEJTE NÁŠ E-LEARNING!

1 den přístupu zdarma

Úvod do business analýzy

Váš požadavek byl úspěšně odeslán. Brzy se ozveme.

Došlo bohužel k nějaké chybě při odesílání formuláře. Prosím zkuste to ještě jednou.

LBMS will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.