Vytváříme řešení pro zvýšení agility a vzděláváme odborníky již od roku 1993

Naše kurzy realizujeme také online ve virtuální třídě. Více informací zde.

NOVINKY SBM 10.1.3

 

Dne 17.4.2014 jsme do distribuce uvolnili novou verzi platformy pro procesní řízení SBM a představili ji našim stávajícím zákazníkům. Nejvýznamnější novinkou je zcela nové grafické uživatelské rozhraní Work Center, jehož smyslem je zjednodušit práci a sjednotit  pohled uživatelů na všechny procesy v SBM.

 

Mezi další novinky a vylepšení patří:

 

Centralizovaný dashboard

 

Interaktivní zobrazení několika sestav nebo URL odkazů, které zjednodušuje přehled nad klíčovými procesními metrikami.

 

Zdokonalené vyhledávání

 

Zcela přepracovaný systém vyhledávání dovoluje uživatelům velmi snadno z jednoho místa najít informace umístěné v jakémkoliv procesu SBM.

 

Přehled úkolů – aktivit

 

Jednotný pohled na všechny úkoly z jakéhokoliv procesu na jednom místě v prostředí Work Center – umožňuje uživateli pružně reagovat na úkoly dle jejich priority, ať jde o incident, požadavek nebo problém.

 

Přizpůsobitelné dashboardy

 

Umožňují uživatelům souběžný pohled na životní cyklus procesních položek z hlediska různých metrik.

 

Notifikace

 

Úsporu času a zvýšení uživatelské spokojenosti umožňuje nový systém notifikací, díky kterému je uživatel o klíčových akcích a položkách informován notifikacemi, aniž musí opustit uživatelské rozhraní. Přizpůsobitelný pohled na notifikace umožňuje snadno spojovat konkrétní lidi s položkami procesu a zajistit tak jejich pohotovou reakci. Notifikace je možné zobrazovat a filtrovat dle různých pohledů a z nich přímo přistupovat ke konkrétním položkám. Uživatel volí interval, po kterém jsou notifikace z prostředí Work Center vymazány.

 

Moderní dotykové rozhraní

 

Prostředí Work Center je plně funkční na tabletech s iOS.

 

Rychlé schvalování

 

Možnost schvalovat přímo z e-mailu nebo z mobilního prostředí Work Center.

 

Globální zakládání položek

 

Jednotné místo pro zakládání položek do jakéhokoliv procesu. Pomocí jednoho tlačítka uživatel může zvolit projekt nebo službu, do které chce založit položku. Aktuální projekt je automaticky vložen mezi nedávno použité projekty, což usnadňuje budoucí zakládání položek. Uživatel může daný projekt označit jako Oblíbený, aby jej měl vždy při zakládání rychle k dispozici.

 

Vzhled podle firemní značky

 

Snadno měnitelné logo, název, patička uživatelského rozhraní Work Center…

 

Přizpůsobení uživatelského rozhraní

 

Uživatelé si nyní mohou vytvářet svoje pohledy a pouhým přetažení myší měnit vzhled uživatelského rozhraní. Každý uživatel může mít vytvořeno několik pohledů – pro domovskou stránku, skupinu procesních aplikací nebo konkrétní proces.

 

Prostředí pro návrh procesů

 

V komponentě SBM Composer jsou nyní k dispozici různé šablony vzhledu.

 

Formuláře, obrázky, styly a formulářové akce je nyní možné kopírovat mezi aplikacemi.

 

Nápovědu k procesu lze pro uživatele snadno formátovat díky HTML editoru.

 

Zjednodušená, plánovatelná a automatizovaná aktualizace uživatelů

 

Pomocí synchronizace s existující LDAP službou  – zakládání, aktualizace a výmaz uživatelských účtů.

Zpět na přehled novinek