Orchestrated IT v Allianz pojišťovně

Společnost Allianz pojišťovna dokončila implementaci řešení Orchestrated IT, které automatizuje klíčové, vzájemně integrované IT a s nimi související business procesy. Po předchozím zprovoznění automatizované podoby procesů oblasti Service Management byly v souladu s projektovým plánem do rutinního provozu nasazeny procesy pokrývající celý cyklus požadavku od jeho vzniku až po nasazení do provozu. Implementované řešení využívá procesní platformu SBM a zahrnuje procesy: Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management, Demand Management, Change Management, Test & Defect Management, Release Management a Configuration Management.

Zpět na přehled novinek

ZAJÍMÁ VÁS TÉMA BUSINESS ANALÝZY?

VYZKOUŠEJTE NÁŠ E-LEARNING!

1 den přístupu zdarma

Úvod do business analýzy

Váš požadavek byl úspěšně odeslán. Brzy se ozveme.

Došlo bohužel k nějaké chybě při odesílání formuláře. Prosím zkuste to ještě jednou.

LBMS will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.