Service Manager pomáhá řešit incidenty Ministerstvu dopravy

 

Více než 22.000 tiketů zaznamenal Service Desk na platformě Service Manager, který je využíván Ministerstvem dopravy pro řešení incidentů spojených s registry vozidel v době od 1.7. 2012 do 28.2.2013. V období s nejvyšším vytížením zvládl za měsíc pomoci s více než 5.000 incidenty a prošel tak ostrou zátěžovou zkouškou bez komplikací a znovu potvrdil robustnost této nástrojové platformy.

Zpět na přehled novinek

ZAJÍMÁ VÁS TÉMA BUSINESS ANALÝZY?

VYZKOUŠEJTE NÁŠ E-LEARNING!

1 den přístupu zdarma

Úvod do business analýzy

Váš požadavek byl úspěšně odeslán. Brzy se ozveme.

Došlo bohužel k nějaké chybě při odesílání formuláře. Prosím zkuste to ještě jednou.

LBMS will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.