ALLIANZ POJIŠŤOVNA SI ZVOLILA SBM ZA PLATFORMU PRO AUTOMATIZACI PROCESŮ

 

Společnost Allianz pojišťovna si na základě výběrového řízení zvolila SBM jako procesní platformu pro automatizaci klíčových IT a vybraných business procesů. Do rutinního provozu bylo nasazeno řešení Service Manager zahrnující procesy Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management a Knowledge Management. V současné době probíhá implementace procesů pokrývajících celý cyklus požadavku od jeho vzniku až po nasazení do provozu (Demand Management, Change Management, Test Management a Release Management).

Zpět na přehled novinek

ZAJÍMÁ VÁS TÉMA BUSINESS ANALÝZY?

VYZKOUŠEJTE NÁŠ E-LEARNING!

1 den přístupu zdarma

Úvod do business analýzy

Váš požadavek byl úspěšně odeslán. Brzy se ozveme.

Došlo bohužel k nějaké chybě při odesílání formuláře. Prosím zkuste to ještě jednou.

LBMS will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.